טיולי טרקטורונים- כיף אתגרי

מערכת שורש  כא אייר, תשעז  5/17/2017

אם אתם חובבי אתגרים ושטח, ואתם מחפשים פעילות חווייתית שתדברו עליה הרבה אחרי שתסתיים – אתם צריכים לנסות טיולי טרקטורונים
.......................

טיולי טרקטורונים- כיף אתגרי

צילום: יח"צ האתר

אם אתם חובבי אתגרים ושטח, ואתם מחפשים פעילות חווייתית שתדברו עליה הרבה אחרי שתסתיים – אתם צריכים לנסות טיולי טרקטורונים. איך זה עובד, האם נוהגים לבד ומה המחיר? כל התשובות – במאמר שלפניכם.

מהם בדיוק טיולי טרקטורונים?

כשמם כן הם – טיולים בשטח המתבצעים באמצעות טרקטורונים. את זה אתם בוודאי כבר יודעים, אבל בטח יש עוד כמה פרטים שהייתם שמחים לדעת לפני שאתם סוגרים. אז ככה: היום טיול טרקטורונים בצפון, בדרום, במרכז ובשרון בנוי ברוב המקרים באותו קונספט ממש: אתם מגיעים למקום, נפגשים עם המדריך שמעביר לכם הדרכה מדוקדקת על נהיגה בטרקטורון, מקבלים מפתח ונוסעים בעצמכם במסלול טרקטורונים שנקבע מראש. אם אתם לא בעניין של השכרת טרקטורונים ללא מדריך ורוצים שמישהו יהיה אתכם בשטח – רוב החברות שמציעות השכרת טרקטורונים מציעות גם טיול עם מדריך, שמשמעותו היא שאתם נוסעים אחרי הטרקטורון שבו הוא נוהג.

כיף אמיתי בשטח

בטיול עם טרקטורון אתם יכולים ליהנות מכל העולמות:

·         טיול טרקטורונים הוא חוויה מאתגרת שמאפשרת לכם לבדוק איך אתם מסתדרים לבד בשטח עם רכב מגניב במיוחד ובכלל. 

·         הטיול האתגרי מגבש ומחבר אתכם מאוד עם מי שנמצא אתכם – ולא משנה אם מדובר בחבר'ה מהעבודה או בבן / בת הזוג שלכם.

·         טיול כזה מאפשר לכם להכיר מקרוב את הארץ ולהיות במקומות בהם לא הייתם מעולם. כך למשל, במהלך טיול טרקטורונים באילת תוכלו לבקר במקומות כמו נחל רודד, ציר הנפט, שמורת הרי אילת, פארק הצפרות, גבול ירדן, מסוף רבין ועוד; במהלך טיול טרקטורונים בירושלים תוכלו לבקר במקומות מקסימים באזור ער הבירה, לרבות עמק האלה, קיבוץ צרעה, מנזר בית ג'מאל, מערת הנטיפים ובמקומות יפהפיים נוספים הנמצאים בהרי ירושלים עצמם. במסגרת טיול טרקטורונים בחיפה תבקרו בהר הכרמל ותוכלו לראות את הצמחייה המקסימה שיש עליו, את החיות המסתובבות עליו באין מפריע, את מקורות המים הנפלאים וכמובן – את הנוף היפהפה הנשקף ממנו.

אז למה דווקא טיולי טרקטורונים?

כי הם חווייתיים ומתאימים לכל אירוע. אם אתם חוגגים יום הולדת או יום נישואין עם האהוב/ה, אם אתם מחפשים חוויה משפחתית מאתגרת או אם אתם מחפשים יום גיבוש לעובדים שימשיכו לדבר עליו הרבה אחרי – זאת בדיוק החוויה המושלמת.

אז אם גם אתם רוצים ליהנות מחוויה אמיתית בטבע ורוצים לקבל המלצות
על טיולי טרקטורונים באזור שלכם פנו לאתר לגדול וצרו עמנו קשר

בטלפון מספר: 072-2211144 ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.